Låt oss bygga en fantastisk
WooCommerce webbshop

Få en snygg, skräddarsydd WooCommerce-webbplats till ett överkomligt fast pris. Vi kan bygga en webbshop som är unik för ditt varumärke, för att hjälpa dig att sticka ut från mängden. Du behöver inte göra det själv, vi har ett effektivt team av experter redo att sätta igång och hjälpa dig skapa den perfekta webbutiken.

Vi tar hand om detaljerna så du kan fokusera på att utveckla din verksamhet.

Låt oss ta hand om allt, från design till utveckling, så att du kan fokusera på att göra avtryck. Vi bygger webbplatser, snabbt, smidigt och prisvärt.
låda-ikon

Visa upp dina produkter och
tjänster

Skapa din e-handelsplats med vår lättanvända webbplatsbyggare, redigera från valfri enhet och skala enkelt i takt med att ditt företag växer.
person som bygger en e-handel
webbshop som visar upp produkter
varukorg-ikon

Sälj vad du vill, på ditt sätt

Från produkter och tjänster till digitala varor hjälper vi dig att enkelt visa upp, marknadsföra, sälja och skicka dina produkter
dela-ikon

Skapa och dela innehåll för ditt varumärke

Skapa enkelt snyggt innehåll för att marknadsföra produkter och imponera på kunder - på din webbplats och i sociala medier.
person som marknadsför sina produkter

Din e-handelsresa väntar

Få en WooCommerce-webbplats som enkelt kan växa och utvecklas med dig.
1

Starta snabbt och enkelt din egna e-handel

Med vår intuitiva och enkla webbplattform får du en fantastisk webbutik på bara några minuter. Vi hjälper dig att automatiskt generera en produktsida för din butik, samt sidor för varje enskild produkt, med SEO-verktyg för att maximera synligheten på sökmotorerna.
2

Sälj och hantera beställningar

Anslut din webbutik till Stripe för att acceptera betalningar och börja sälja direkt. När du börjar slutföra ordrar gör vår e-postavisering det enkelt att hålla kontakten med kunderna efter köpet. Översiktlig webbplatsanalys hjälper dig att förstå vad som fungerar och var du kan förbättra prestationen för att öka försäljningen.
3

Sälj mer med inbyggd marknadsföring

Din webbutik levereras med kraftfulla marknadsföringsfunktioner som digitala annonser och sociala inlägg för att hjälpa dig att hitta en bredare publik och driva trafik till din butik. När besökarna landar på din webbplats omvandlar våra automatiska e-postutskick övergivna varukorgar till kundordrar. Skicka sedan e-post och använd automatisering för att få återkommande affärer samt hålla kunderna uppdaterade med vad som händer i din verksamhet, när du lanserar nya produkter till exempel.

Skräddarsydd webbshop till fast pris

Enkel, transparent prissättning som växer med dig. Engångskostnad.

Shop 5

16 770 kr

För små eller nystartade företag.
Bockikon Startsida + upp till 5 undersidor
Bockikon AI-driven innehåll
Bockikon Grundläggande SEO
Bockikon Design skräddarsydd för ditt varumärke
Bockikon Upp till 2 revisionsrundor
Shop 10

22 370 kr

För växande företag med varierande innehållsbehov.
Bockikon Startsida + upp till 10 undersidor
Bockikon AI-driven innehåll
Bockikon Grundläggande SEO
Bockikon Design skräddarsydd för ditt varumärke
Bockikon Upp till 3 revisionsrundor
Shop 15

27 990 kr

För företag med varierande innehåll och omfattande erbjudanden.
Bockikon Startsida + upp till 15 undersidor
Bockikon AI-driven innehåll
Bockikon Grundläggande SEO
Bockikon Design skräddarsydd för ditt varumärke
Bockikon Upp till 3 revisionsrundor

Vanliga frågor

Kan du inte hitta svaret du letar efter? Kontakta vårt vänliga supportteam!

Prata med support

Hur lång tid tar ett webbdesignprojekt?

De flesta av våra webbdesignprojekt är klara inom 4-6 veckor! I vissa fall, på grund av revisioner, kan det ta längre tid. Det kan också ta längre tid om det är ett större projekt med anpassade krav. Komplicerade webbplatser med stora e-handelsbutiker med många variabler kan också ta längre tid – din projektledare kommer att arbeta direkt med dig för att fastställa tidslinjer och lanseringsmål. Vi tar också emot rushorders, så om du behöver en anpassad webbplats på rekordtid, meddela oss bara.

Hur fungerar revisions- och feedbackprocessen?

När vi fått önskemål och eventuellt material från dig så bygger vårt team din nya startsida. När startsidan är klar bjuds du in att ge feedback. Feedbacken fokuserar på textinnehåll, visuellt innehåll och allmän design. Utifrån din feedback justeras designen och när startsidan är godkänd byggs resten av webbplatsen. Sedan bjuds du in för ytterligare en revision med fokus på små feltryck, felmeddelanden och små textfel, innan teamet färdigställer webbplatsen.

Feedbackprocessen är utformad för att vara så effektiv och smidig som möjligt för dig. Du lämnar feedback direkt på din nya webbplats med hjälp av vårat kommentarsverktyg. Verktyget gör det enkelt att peka på delar av webbplatsen och lämna kommentarer precis där man vill ha en ändring. Om du inte har några synpunkter eller om alla ändringar är godkända kan projektet gå vidare till nästa steg.

Hur uppdaterar jag min webbplats när projektet är klart?

Vi bygger oftast i WordPress, så när din hemsida är klar kan du enkelt gå in och justera saker vid behov via WP-admin, administrationspanelen för WordPress-hemsidor. Den låter dig hantera alla aspekter av din webbplats, inklusive innehåll, design, användare och inställningar. Vi rekommenderar WordPress för att det är användarvänligt, välkänt och lätt att skräddarsy, men om du vill använda en annan plattform går det att givetvis att ordna.

När vi leverar din nya hemsida får du även Webbplatsägarens manual som hjälper dig att hålla reda på alla viktiga detaljer om din webbplats; inklusive inloggning, hostinguppsättning, DNS-poster, rutinunderhåll och svar på våra vanligaste frågor för att hjälpa dig att ha fortsatt framgång med din webbplats.

Vilket paket ska jag välja?

För att välja rätt paket kan du utgå ifrån hur många sidor du vill ha, vilka funktioner du behöver och vad du har för budget. I alla paket ingår en webbstilsguide, AI-drivet innehåll och grundläggande SEO. Huvudsakliga skillnaden mellan paketen åt är antalet undersidor, och antalet revisionsrundor

Här är några exempel att utgå ifrån:

Om du har en liten hemsida med ett fåtal undersidor, till exempel en kontaktsida, en om oss-sida och en produktsida, kan Shop 5 vara tillräckligt.

Om du behöver en webbplats med fler sidor eller mer innehåll, eller har ett stort produktutbud, kan Shop 10 eller Shop 15 vara ett bättre alternativ.

Om du behöver anpassad funktionalitet, till exempel ett mer komplext kontaktformulär, kalender eller komplexa e-handelsfunktioner kan du behöva välja Shop 10 eller 15.

Om du har stora drömmar men en begränsad budget kommer du långt med Shop 5, en snygg och proffsig webbshop som du enkelt kan bygga på med tiden.

Om du är osäker på vilket paket som är rätt för dig kan du alltid kontakta oss för rådgivning.

Vad händer om jag ångrar mig?

Vi förstår att det kan hända att du behöver ändra dig om du behöver våra tjänster. Därför har vi en tydlig uppsägningspolicy för att säkerställa rättvis behandling för alla våra kunder.

För webbdesigntjänster
Vi erbjuder proportionella återbetalningar för allt arbete som inte har utförts ännu. Detta innebär att du kommer att få tillbaka en del av dina pengar baserat på hur mycket arbete som har utförts hittills. Om du avbryter ditt projekt efter att arbetet har påbörjats kommer du endast att vara berättigad till en återbetalning baserat på det arbete som har utförts. Vi kommer inte att ge några återbetalningar för arbete som redan har utförts.

För webbunderhållstjänster
Vi tillämpar en annan policy för webbunderhåll. Webbunderhåll är en återkommande tjänst, och vi antingen utför arbetet eller inte. Vi erbjuder därför inga återbetalningar för webbunderhållstjänster. Om vi inte kan fullfölja ett webbunderhållsprojekt kommer vi att återbetala de pengar som du har betalat in.

Hör gärna av dig om du har några ytterligare frågor kring detta.

Redo för din nya webbshop?

Din vision, vår expertis. Tillsammans kan vi skapa en e-handel som perfekt representerar ditt varumärke och uppnår dina affärsmål.

Starta din nya e-handel idag


Bearbetar...