Varför har jag fått en faktura?

Du har mottagit en faktura för att du har beställt ett eller flera abonnemang hos Svenska Domäner. Vid obetalda fakturor följer påminnelser och inkasso.

Så länge abonnemanget inte uttryckligen sägs upp och vald betalningsmetod för det är faktura, kommer systemet automatiskt att förnya abonnemanget och fortsätta att skicka fakturor.

En annan möjlighet är att funktionsgarantin har aktiverats för att systemet inte kunde debitera ditt registrerade kort eller för att kortet har avregistrerats från kundkontot.

Om du inte har gjort en beställning hos oss, behöver du anmäla identitetsstölden hos polisen. Vi accepterar reklamationer orsakade av missbruk av er identitet, men de behöver bli anmält först. Efter du gjort anmälan, kontakta oss via e-post tillekonomi@svenskadomaner.se för att åtgärda ärendet. Observera att vi sparar IP adressen som beställning är genomförd ifrån och att vi mer än gärna hjälper polisen i deras undersökningar av ärendet.

Denna artikel har inte blivit rankad ännu.

Logga in för att ge oss feedback


Bearbetar...